Scanning af dokumenter
Dokument scanning
Digitalt arkiv – altid ved hånden
Alle virksomheder har et arkiv. Arkivet er yderst vigtigt, som dokumentation og som vidensbank, men arkivet fylder og kan være svært tilgængeligt. Du har sikkert prøvet, at skulle finde et bestemt dokument eller en mappe, uden at kunne finde den. Måske var den allerede ”udlånt” eller bare ikke til at finde. Uanset årsag, kunne du have brugt din tid anderledes. Løsningen er, at digitalisere virksomhedens arkiver. Hvidovre Kopi tilbyder scanning af dine forretningsdokumenter – enten hos os eller i dine lokaler. Herved opnås et søgbart arkiv, som altid er tilgængeligt på firmaets netværk.
Fordele ved digitalisering af arkiv
Hvidovre Kopi tilbyder
Uanset om du har tusindvis af dokumenter fra gulv til loft eller bare en enkelt mappe, så kan vi hjælpe dig. At scanne jeres arkiv er en engangsforestilling og dermed en variabel omkostning der ikke kræver investering. Arkivet behøver ikke at forlade virksomheden. Hvis arkivet ikke må flyttes, kan vi scanne arkivet hos jer. Vi bruger samme professionelle udstyr, erfarne medarbejdere og pålidelige processer, der anvendes på vores egen lokation.
Scanningsproces
Planlægning og behovsanalyse
Her aftaler vi kriterierne for din scanningsopgave, herunder hvor opgaven skal løses og hvornår den skal leveres.
Afhentning / installation
Klargøring af dokumenter
Scanning
OCR og indeksering
Kvalitetskontrol
Afslutning / aflevering
Kend dine muligheder – lad os mødes!
Vi vil rigtig gerne lære din virksomhed at kende. Når vi forstår dit behov ved vi også om vi har en brugbar løsning. Det kan resultere i et frugtbart samarbejde med Hvidovre Kopi eller en anerkendelse af, at I gør det rigtige. Uanset hvad kommer vi gerne forbi – helt uforpligtende. Eller vi kan aftale at du besøger os. Det er op til dig!